دیگه چه خبر؟

اخبار دنیای هنرمندان،قیمت گوشی،عکس های جذاب

دیگه چه خبر؟

اخبار دنیای هنرمندان،قیمت گوشی،عکس های جذاب

عکس ها و اخبار بازیگران ایرانی و خارجی، قیمت روز گوشی موبایل، مد روز، طالع بینی

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰


🔷طـالـع روزانـه متولدین #فروردین🌹

♦️از رفتار دوستان‌تان و یا کارهایی را که در این اواخر خودتان انجام داده اید گیج و دچار سردرگمی شده اید زیرا به نطرتان این کارها و یا رفتارها چیزهای نیستند که شما لایق و سزاوار آنها باشید، زیرا شما تلاش‌های و رفتارهای دیگری را پیش بینی می‌کردید. اما دیگران در رفتارهایشان با شما به بیراه نرفته اند این شما هستید که توقع بسیاری دارید، یا کارهایی که در اواخر انجام داده اید، شما به همان اندازه که تلاش کرده اید پاداش گرفته‌اید، برای پاداش بیشر باید تلاش بیشتری را انجام دهید. نقش دیگران در زندگی تان به همان حدی خواهد بود که شما به ایشان اجازه ورود دهید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #فروردین

ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت
بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت
ای غایب از نظر که شدی همنشین دل
می‌گویمت دعا و ثنا می‌فرستمت
💫🌸تـعـبـیـر:
در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف است که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.
🔷طـالـع روزانـه متولدین #اردیبهشت🌹

♦️امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی  دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید. بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. 

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #اردیبهشت

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد
ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد
به خط و خال گدایان مده خزینه دل
به دست شاهوشی ده که محترم دارد
💫🌸تـعـبـیـر:
تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.
🔷طـالـع روزانـه متولدین #خرداد🌹

♦️امروز نیاز شدیدی به حرکت کردن و پیش رفتن احساس می کنید. همه از این که هر از گاهی در آرامش کتاب بخوانند و به هنر و کارهای هنری بپردازند لذت می برند، اما شما نمی توانید یک جا ساکت بنشینید و اگر فعال نباشید احساس افسردگی خواهید کرد و حتی سلامتتان به خطر خواهد افتاد. هوای تازه، نور خورشید، ورزش و فعالیت بدنی برای سلامتی شما ضروری هستند. سعی کنید امروز حتما چنین کارهایی را در برنامه تان جا بدهید تا از روزتان لذت ببرید. اگر همه دوستانتان دارند ازدواج می کنند ولی شما هنوز مجرد هستید شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که از سخت گیری هایتان در این زمینه کم کنید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #خرداد

دهان تنگ شیرینش مگر ملک سلیمان است
که نقش خاتم لعلش جهان زیر نگین دارد
لب لعل و خط مشکین چو آنش هست و اینش هست
بنازم دلبر خود را که حسنش آن و این دارد
💫🌸تـعـبـیـر:
آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتان می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.


🔷طـالـع روزانـه متولدین #تیر🌹

♦️شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #تیر

پیر دردی کش ما گر چه ندارد زر و زور
خوش عطابخش و خطاپوش خدایی دارد
محترم دار دلم کاین مگس قندپرست
تا هواخواه تو شد فر همایی دارد
💫🌸تـعـبـیـر:
در زندگی، عشق و محبت را فراموش نکن مخصوصاً در زندگی خصوصی خود. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری. با کسی که دوست داری زندگی سرشار از عشق و محبت خواهی داشت.

🔷طـالـع روزانـه متولدین #مرداد🌹

♦️تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب  اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید. امروز روز خیلی خوبی برای انجام کارهایتان است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. هرچند خیلی جدی می توانید روی فعالیت های ذهنی خود تمرکز کنید و آنها را به بهترین نحو انجام دهید، اما دوست دارید فعالیت فیزیکی نیز داشته باشید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #مرداد

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است
به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است
صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد
به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است
💫🌸تـعـبـیـر:
زمانه روی بد خود را به تو نشان داده است. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش، فعلا سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، عاقلانه رفتار کن، صبور باش و سعی کن خطایی نکنی.

🔷طـالـع روزانـه متولدین #شهریور🌹

♦️امروز انرژی ذهنی و جسمی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما هم می خواهید از این فرصت استفاده کرده و کاری که حتی تا همین دیروز هم به نظرتان سخت و غیر ممکن می رسیده است را انجام دهید. اگر دیدید خیلی انرژیتان زیادی است سعی کنید کمی در خانه کار کنید و به باغچه و گلها رسیدگی کنید و به انباری و پارکینگ خانه تان سر و سامانی بدهید. امروز ممکن است درگیری های کوچک خانوادگی کمی اوقاتتان را تلخ کنند. اما به نفعتان است که در مقابل اتهاماتی که مبنی بر پشت کردن به خانواده به شما وارد می شود خیلی مستقل عمل کنید و بیهوده احساس گناه نکنید. شما خودتان خیلی خوب می دانید خانواده تان چقدر برایتان اهمیت دارد و خیالتان از این بابت راحت است.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #شهریور

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر
نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
💫🌸تـعـبـیـر:
درد دل کردن و رازو نیاز با خدا برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به خدا نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد میرسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان میمانی.


🔷طـالـع روزانـه متولدین #مهر🌹

♦️در این هفته شما قبل از اینکه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید کارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع کنید زودتر هم کارهایتان را تمام خواهید کرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما که مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود که برایتان لازم است بر روی چیزهای کوچک و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمرکز کنید. اگر فقط یک بار نکات مبهم را برطرف کردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح کنید. بعد از تمام شدن ساعت کاری حتما با دوست ها و یا همسرتان قرار بگذارید و با کمی ورزش و تفریح بی تحرکی امروزتان را جبران کنید تا شب هر چند خسته اما خوشحال به تخت خواب بروید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #مهر

دل من در هوای روی فرخ
بود آشفته همچون موی فرخ
بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست
که برخوردار شد از روی فرخ
💫🌸تـعـبـیـر:
آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل  دیده ات را با گریه به تاراج داده ای دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.
🔷طـالـع روزانـه متولدین #آبان🌹

♦️شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد. امروز سطح فعالیت شما بالا رفته است و می توانید هم از لحاظ جسمی و هم ذهنی بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید. 

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #آبان

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است
صراحی می ناب و سفینه غزل است
نه من ز بی عملی در جهان ملولم و بس
ملالت علما هم ز علم بی عمل است
💫🌸تـعـبـیـر:
قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

🔷طـالـع روزانـه متولدین #آذر🌹

♦️امروز روزی فوق العاده برای بروز جنبه خلاق وجودتان است. انواع هنر برای شما بسیار مهم هستند و هیچ چیزی به اندازه هنر و آثار هنری نمی تواند باعث خوشحالی و لذت شما شود. از این موقعیت استفاده کرده و خودتان را با انجام کارهای هنری مورد علاقه تان سرگرم کنید، شاید حتی بتوانید از نتیجه کار خود برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. چنانچه کارتان تبدیل به منبع استرس و تعهدات بی معنی شده زمان آن رسیده است که به اوضاع فکر کنید. مجبور نیستید کارتان را ترک کنید، کافی است پروژه ها و نقش هایی را بپذیرید که بیشتر از آنها لذت می برید. قطعا با در پیش گرفتن این روش نتایجی که به دست می آورید نیز پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #آذر

آن کس که به دست جام دارد
سلطانی جم مدام دارد
آبی که خضر حیات از او یافت
در میکده جو که جام دارد
💫🌸تـعـبـیـر:
هر کس که در خانه ی او را زد ناامید بر نمی گردد. پس برای بازگشت سلامتی، دست به سوی او دراز کنید. از او بخواهید در ازای سلامتی، روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید. خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناهتان خواهد گذشت. انشاالله.

🔷طـالـع روزانـه متولدین #دی🌹

♦️اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید، با این وجود آماده اید که برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید. متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی نکنند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌ برای آغاز روز خود بردارید. در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند. حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند، شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #دی

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست
باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست
پنج روزی که در این مرحله مهلت داری
خوش بیاسای زمانی که زمان این همه نیست
تـعـبـیـر:
مسائل کوچک را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و از زندگیت لذت ببر و به خاطر مسائل کوچک خود را آزار نده. قدری نیز عاقبت اندیش باش.
🔷طـالـع روزانـه متولدین #بهمن🌹

♦️شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصیتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشکلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید. پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #بهمن

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد
پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم 
داغ سودای توام سر سویدا باشد
💫🌸تـعـبـیـر:
عشقی در دل داری که حتی مرگ هم نمیتواند ذره ای از اهمیت این عشق شما بکاهد. بخدا توکل داشته باش که هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی به دل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او مینماید. فرصت را غنیمت بدان. ان شاءالله که به خواسته ات خواهی رسید.

🔷طـالـع روزانـه متولدین #اسفند🌹

♦️امروز احساسات شدیدی در وجود شما زنده خواهد شد، این چیز جدیدی نیست و شما هر از گاهی چنین وضعیتی را تجربه می کنید اما پیدا کردن راهی برای بیان این احساسات به نظرتان دشوار می رسد. هرچند شما همیشه ذهنی خلاق دارید، اما پیدا کردن بهترین راه حل همیشه هم آسان نیست. شاید بد نباشد برای  رها کردن این احساسات به هنر روی بیاورید. اگر امروز نمی توانید در گفتگو با عشقتان به سادگی با حرف هایش کنار بیایید، به رابطه خود فرصت بدهید و از او بخواهید اجازه دهد کمی تنها بمانید، این برای هر دوی شما بهتر خواهد بود. البته این کار را با جنگ و دعوا انجام ندهید و در نهایت ملایمت با او صحبت کنید.

🕊♥️فـال حـافـظ متولدین #اسفند

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست
تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
مبتلایی به غم محنت و اندوه فراق
ای دل این ناله و افغان تو بی چیزی نیست
💫🌸تـعـبـیـر:
شکست تو در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد ، صعود و منجر به پیروزی نهایی است. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

یه عروسی لاکچری و خاطره انگیز 

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

---------------------------

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در آموزشگاه کامپیوتر پرتو 

کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش icdl

آموزشگاه طراحی سایت

  • ۹۸/۱۱/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی